torsdag 20. august 2009

Strikkeprosjekt - nesten i vasken ...


Hos meg er foreløpig innkjøpet av garn større enn produksjonen, og det har resultert i en stor kurv med diverse garn. Nå har jeg bestemt meg for å bruke opp litt før jeg handler mer.

Jeg kastet meg på prosjekt bolero. Jeg er slettes ikke en dreven strikker, men med godt mot startet jeg på med et annet garn enn i oppskriften ...
Alt var fryd og gammen helt til jeg plutselig forsto at her kom det til å gå myyyye mer garn enn antatt ... Og forferdelsen ble større da jeg forsto at garnet ikke var i produksjon lenger ...
Hva gjør jeg nå? Jo, etter en del telefoner og mye spekulering kom jeg på å dra til min lokale garnbutikk ved jobben og søke råd - og der stod det en sååå behjelpelig dame og det ble orden på sakene. Garnet mitt, Villmark, kunne heldig vis erstattes med Peer Gynt! Ingen fargeforskjell i det hele tatt! Yes! Prosjektet berget! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar