fredag 7. mai 2010

Våren ER her!

Ei bloggtørke kom brått og brutalt over meg, slik den kan gjøre noen ganger, spesielt når det er så hektisk at døgnet nesten ikke har nok timer.

På jobben har det vært mye å gjøre i det siste. Bra er det, men jeg hater å være på hælene, og har jobbet ekstra hardt for å ta det igjen.
Lista over dugnadstimer og frivillig arbeid kan jeg snart ramme inn. Koselig å se hva man kan til, men det kan bli vel mye til tider.

Jeg har vendt ryggen til snø og slaps og konsentrert meg om mitt fargerike strikketøy. Tross bloggtørke, har jeg likevel knipset bilder, som jeg alltid gjør og håper lysten og inspirasjonen snart kommer tilbake.
Og jaggu tror du ikke det kom sol i går - og inspirert ble jeg med en gang! En liten tur rundt huset med kamera og kan konstantere at våren er her. Ikke tvil om det, og jeg ble så glad. Naturen er forutsigbar, men også overraskende på samme tid.

Snart har jeg jubileum på bloggen min. Så vidt jeg kan se er det 11. mai. Hva skal jeg finne på da mon tro? Blir inspirert av mindre kjenner jeg.

Tuddeli du! God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar