onsdag 20. januar 2010

Nyter en kopp te mens jeg venter ...

Jeg venter på at småsyke lillefrøken skal våkne. Det gir meg tid til både å surfe på internett og å blogge litt.
Jeg nyter en deilig kopp Russian Earl Gray i kruset jeg fikk til jul fra min venninne i Bergen. Kruset er svært så personlig - inni står navnet mitt og et hjerte pryder utsiden. Kruset er laget av pottemakermester Gro Kjellnes Løvik fra Aukra.
Det minner meg på at min kjære venninne i Bergen fyller år i dag :-) Gratulerer så mye med dagen! Vi skulle gjerne vært å feiret dagen sammen med deg, men det lar seg ikke gjøre ... Snufs ... Men det kommer pakke i posten til deg fra oss - litt forsinket, men som det heter; Den som venter ...

1 kommentar:

  1. Takk takk min venn. Ja det hadde vert koselig om dere var her...
    Savner dere...

    Klem klem

    SvarSlett