søndag 31. januar 2010

Slanking!

- av garnlageret ... Ja, skulle vel ha slanket både der og andre steder, men tar for meg garnlageret foreløpig. Fikk slanket ganske mye forleden da katta brukte kurven til do, men berga heldig vis det meste.
Jeg har en tendens til å kjøpe garn fordi enten så liker jeg fargen, eller fikk plutselig så lyst til å strikke ett eller annet som det aldri ble noe av ... Noen som kjenner seg igjen?
Nå er mariuskjolen ferdig (bilde kommer når modellen min vil posere - ikke så lett når en 4-åring ikke vil ...) og jeg har kasta meg direkte på et slankeprosjekt. Jeg er rimelig spent på om jeg har nok garn til to ... Det kan jo plutselig hende jeg må kjøpe til garn, og da er jo slankingen like langt - ikke så uvanlig ...
I morgen skal jeg på Håndarbeidskafe i Skogvang, og da skal jeg starte på den siste pulsvarmeren. Oppskriften har jeg funnet her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar