søndag 5. desember 2010

Juleforberedelser

I løpet av uka er det kommet frem en del julerelaterte gjenstander hos oss. Og svibler er bare noe jeg MÅ ha. I år får de stå i herlige norgesglass. Sviblene har en tendens til å vokse skjevt og det ender med at alt går i golvet til slutt. Håper norgesglassene holder de stødige.

Julestjerna henger i vinduet. Rød med hjerter på.

Adventsstaken er laget av tenåringen. Sirlig sveiset og lakkert. Pyntet med brannsikre mansjetter i speil og matall fra Nille.

Linduk med røde hjerter og en trendy naturinspirert og hjerteformet telysholder - selvfølgelig.

Julegardinene på kjøkkenet er kommet opp. Jeg elsker disse! Tror faktisk de er fra Ellos. Det er mange år siden jeg kjøpte de og er blitt tilpasset flere vindu. Ser de begynner å bli litt slitte i kantene, men jeg klarer ikke å kvitte meg med de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar