fredag 31. desember 2010

O' jul med din glede

Årets siste dag er kommet. Vi har gledet oss over noen ekstra fridager, men ikke ligget bare på latsiden av den grunn.

Vi har hatt besøk av nissen, fått mange fine julegaver og julekort, gått på skøyter og tent bål, spist julesnop og julekaker, gått i juleselskap, sett på julefilmer og hatt sene frokoster.
Vi har kost oss skikkelig!

Tenk at 2010 nå straks er historie og et nytt år med nye muligheter venter oss.
Mine planer for 2010 er å bestige enda flere fjell, lære meg noe nytt innen strikking og hekling og gjøre enda flere ting jeg ikke kan. Det må være overkommelige mål.

... og jeg avslutter 2010 med å lage karamellpudding! Dristig i seg selv å stille på spleiselag med noen jeg aldri har laget før, men den ble en suksess! Kjempegod var dommen, og jeg er kry!
Det spørs om jeg var heldig eller bare flink - jeg håper det siste, for det vil vise seg neste gang jeg skal lage pudding.

Jeg ønsker alle et riktig fint nytt år og håper 2011 brukes fornuftig!
Nyttårsklem fra meg til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Riktig Godt Nytt år. Fine bilder du har, med masse julestemning.
    Karamell pudding er jo bare så godt:-)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Heihei :)
    Håpar du finn helsinga mi...ser at det er ei stund sidan forrige oppdatering. ;)

    Brillene mine er Armani...oioioi, det hadde eg ikkje trudd om meg sjølv. Innfatninga var på tilbod (-30%), så eg betalte ca 2000 for den, trur eg.

    No er det sein fredagskveld for ei slita småbarnsmor, og senga ventar...
    Ønskar deg gode dagar, og lukke til med blogginga vidare! :)

    SvarSlett