fredag 29. oktober 2010

Kule karer med kule kuler

Det er kanskje litt tidlig å snakke om jul når vi ikke er kommet lenger enn mot slutten av oktober, men av erfaring går disse stakkars ukene før jul himla fort. Særlig om det er noe småtteri man skal rekke å gjøre eller lage.

Som så mange andre har jeg kjøpt Arne & Carlos' nye bok JULEKULER.
Disse kule, og kanskje litt sære karene har altså laget en bok om strikkede julekuler. Én oppskrift og 55 mønstre - enkelt og genialt konsept.

Jeg har latt meg inspirere og hjerteglade meg valgte selvfølgelig mønster 31, "Hjertenett". Og kule nummer to er på pinnene i mønster 32 "Hjerterom".

Skal ikke se bort ifra at noen av mine venner finner en slik under juletreet sitt fra meg. Lurer på om en av mine rocka venner skulle fått en i svart og hvitt ...? Dette er så absolutt et prosjekt for meg og jeg lover de er strikket med tålmod og kjærlighet - bare så det er sagt!

Fascinerende typer - bare se her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar