torsdag 7. oktober 2010

Tiden flyr ...

... når man har det gøy! Ikke sant?
For min del har denne høsten vært meget innholdsrik og dermed gått forrykende fort.

Jeg har ... besteget flere fjelltopper og turopplevelsene uforglemmelige ...

jeg har ... vært på min aller første kanotur ... og det gav virkelig mersmak! ...

jeg har ... feiret at det er 20 år siden vi gikk ut av grunnskolen - og det kjentes kun ut som en sommerferie siden ... de sene nattetimer ble fylt med gode historier og mye gitarkos ...

jeg har ... pusset opp lille prinsesse sitt rom ... med veldig god hjelp, og fargen ble ...
(... trommevirvel...!) selvfølgelig; ROSA! ...

jeg har ... feiret bursdagen min med mat, drikke og gode venner ...
NEI! prøver igjen ... med taco, glassflaskeøl, supre venner, sigar, vin, tullsnakk og latter!

jeg har ... bidratt til at 22 unger har bestått sine prosjekter i 4H,
og arrangert en skikkelig artig høstfest ...

... og innemellom alt dette har jeg strikket litt ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar